מסחר אלקטרוני ושיווק דיגיטלי

המסחר האלקטרוני משנה את האופן שבו עסקים מתנהלים ופותח להם ערוצים חדשים לעשיית עסקים. במקביל, מואצת הצמיחה וההתפתחות של תחומים המשיקים למסחר האלקטרוני, כגון פרסום ושיווק דיגיטלי, סליקה, ניהול שמות מתחם (דומיין), ארנקים וירטואליים ועוד. זאת, נוסף על התפתחותה של כלכלת השיתוף, אשר מאפשרת פיתוח של עסקים מסוג חדש לחלוטין.

משרדנו עוסק ומעניק ליווי וייעוץ לשחקנים שונים הפועלים בתחום המסחר האלקטרוני והשיווק הדיגיטלי, לרבות פלטפורמות למסחר בין עסקים וצרכנים (B2C) וכן בין עסקים לעסקים (B2B), חנויות וירטואליות, רשתות פרסום דיגיטלי (adtech), סולקי תשלומים, פלטפורמות p2p, affiliates ועוד. תחומי הליווי כוללים, בין היתר, היבטי רישוי ורגולציה, הגנת הצרכן, תכנון ויישום של פעילות באמצעות רשתות חברתיות ואל מול משתמשי הקצה, ניסוח תנאי שימוש, תקנונים ומדיניות פרטיות, הסדרה של פעילות בינלאומית והתמודדות עם דינים זרים החלים על פעילות שכזו.